
Το καθεστωτικό εργαλείο της "ελεύθερης καλλιτεχνικής έκφρασης" χρησιμοποιήθηκε για άλλη μία φορά εναντίον του ελληνικού λαού, από τον σεσημασμένο φασιστικό χώρο και μάλιστα στην Εθνική Πινακοθήκη, την οποία μόλυνε στο όνομα της καλλιτεχνικής ελευθερίας, προβάλλοντας βαρβαρικά εκτρώματα πνευματικής προσβολής της ορθόδοξης χριστιανικής υπόστασης του ελληνικού λαού. Τέτοιες πρακτόρικες ενέργειες (όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα σε πολλούς άλλους τομείς) χρηματοδοτήθηκαν και προωθήθηκαν από την περιβόητη υπηρεσία USAID, βιτρίνα της CIA για να προωθήσουν και επιβάλλουν καταστάσεις.
Τα φώτα της δημοσιότητας προσέλκυσε αρχικά η έντονη διαμαρτυρία του βουλευτή της ΝΙΚΗΣ, Νίκου Παπαδόπουλου, τον οποίον συνέλαβαν οι αστυνομικοί αν και είναι βουλευτής!!! Το ΑΚΚΕΛ δεν αντιμετωπίζει με έκπληξη αυτήν την αστυνομική συμπεριφορά διότι είναι γνωστή και την έχουμε καταγγείλει, αφού οι αστυνομικοί έχουν γίνει πια Πραιτωριανοί του Μητσοτάκη και του καθεστώτος του.
Η απόλυτη σιωπή του Αρχιεπισκόπου και της εκκλησιαστικής διοίκησης είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο, όπως επίσης και η εξαφανισμένη Δικαιοσύνη. Ο ισχυρός έλεγχος πολλών μητροπολιτών και άλλων στελεχών της εκκλησιαστικής διοίκησης αποκαλύφθηκε από τις θριαμβολογίες του Αλέξανδρου Μασσσαβέτα στο ρατσιστικό βιβλίο του Τρίτη Ρώμη, όταν αποκάλυπτε ότι το ξενοκίνητο παρακράτος (το οποίο ο ίδιος το παρουσιάζει ως κράτος) δεν θα αφήσει κανέναν εκκλησιαστικό παράγοντα να κινηθεί ενάντια στις επιδιώξεις του παρακράτους υπογραμμίζοντας σαφέστατα ότι το παρακράτος ελέγχει την εκκλησιαστική διοίκηση. Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος της Καθημερινής και του inside story του άλλου σεσημασμένου Τάσου Τέλλογλου, αναφερόταν ειδικά τότε για τα θέματα με την Ρωσία ώστε να μην εκδηλωθεί κανένας με τρόπο που θα θεωρηθεί φιλορωσικός. Ο έλεγχος βέβαια δεν περιορίστηκε σε αυτόν τον τομέα αλλά αξιοποιήθηκε και για τον κορονοφασισμό με τα γνωστά μέτρα και τώρα όπως φαίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις κατάφορης προσβολής του Χριστού, της Παναγίας και των Αγίων. Ο Αρχιεπίσκοπος και άλλα στελέχη έχουν επιβάλλει σιωπητήριο;
Η Δικαιοσύνη όμως γιατί δεν κινήθηκε κατά της Εθνικής Πινακοθήκης και όλων όσων έχουν εμπλακεί σε αυτή την έκθεση διεστραμμένης βαρβαρότητας; Έχει αλλοιωθεί η νομική αντίληψη ή το νομικό περιβάλλον, ώστε να έχει επιβληθεί σιωπητήριο και στην Δικαιοσύνη; Ο πρόεδρος του ΑΚΚΕΛ, Βάκης Τσιομπανίδης, έκανε την ακόλουθη σχετική δήλωση:
«Ως πρόεδρος του ΑΚΚΕΛ ζητώ την αυτόφωρη σύλληψη των δημιουργών των τερατουργημάτων.
Αυτό τώρα είναι τέχνη και κάποιοι βγήκαν μάλιστα να την υπερασπιστούν; Η Παναγία ως κακιά μάγισσα με ένα τσιγάρο στο στόμα, ο Χριστός ένα κρανίο (που υποδηλώνει ότι δεν υπάρχει Ανάσταση) και ο Άγιος Γεώργιος ως Δράκουλας. Στην Ελλάδα, η προσβολή θρησκευτικών συμβόλων και η βλασφημία ρυθμίζονται από τον Ποινικό Κώδικα. Ειδικότερα:
- Άρθρο 198 - Κακόβουλη βλασφημία: Προβλέπει τιμωρία για όποιον δημόσια εκδηλώνει περιφρόνηση προς τον Θεό με λόγους ή πράξεις.
- Άρθρο 199 - Καθύβριση θρησκευμάτων: Αναφέρεται στην τιμωρία όσων προσβάλλουν δημόσια την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή οποιοδήποτε άλλο γνωστό θρήσκευμα.
Απορώ, γιατί τέτοια εκτρώματα πρέπει να βρίσκονται στην Εθνική Πινακοθήκη αντί οι εγκληματίες δημιουργοί τους στην φυλακή; Ως πρόεδρος του ΑΚΚΕΛ ζητώ τώρα την σύλληψη όλων αυτών καθώς και του ΔΣ της Εθνικής Πινακοθήκης. Ζητώ την άμεση παραίτηση της Μενδώνη που με τις ευλογίες της στήθηκε το αντιχριστιανικό αυτό έκτρωμα.
Ποιοί είναι αυτοί που τους υποστηρίζουν; Αυτοί που έλεγα και χθες, οι γνωστές δημοσιογράφοι της woke ατζέντας που υποστηρίζουν τους Νεοναζί που έκαναν αγώνα για τα εμβόλια του Μπουρλά, που θέλουν την ελεύθερη είσοδο των λαθραίων στην χώρα, που είναι κατά του νατιβισμού (οτιδήποτε εθνικού) και προωθούν την εντομοφαγία, τους γάμους ομοφυλοφίλων, την υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, το γονέας Α, γονέας Β και ότι ανώμαλο διατάζουν τα ψυχοπαθή αφεντικά τους.
Στις περισσότερες περιπτώσεις όλοι αυτοί τρεφόταν και τρέφονται με δημόσιο χρήμα ή με χρήματα από παράγοντες του εξωτερικού USAID - Soros κλπ κλπ . Τέτοια φυντάνια δυστυχώς του σάπιου συστήματος υπάρχουν σε κάθε πόλη, το σύστημα μέσω της τοπικής του αυτοδιοίκησης (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ) είχε εκθρέψει αρκετά τέτοια οικόσιτα, που κακαρίζουν για τρία σπυριά σιτάρι. Το να σπάσει κανείς ένα τέτοιο υβριστικό τερατούργημα είναι σαν η Αστυνομία να καίει 10 κιλά κοκαΐνης, φυσικά και τα πρεζάκια (όπως αυτά της κακής δημοσιογραφίας) θα την κλαίνε......».
Για να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη σε καμία περίπτωση δεν είναι Τέχνη. Η Τέχνη έχει ομορφιά, καλαισθησία, αρμονία. Αυτά που εκτίθενται στην Εθνική Πινακοθήκη είναι ψυχικά τοξικά απόβλητα υλοποιημένα πάνω σε μία επιφάνεια. Αν οι αρχαίοι Έλληνες τα έβλεπαν στην εποχή τους είναι σίγουρο ότι δεν θα τα πετούσαν στον Καιάδα. Για να μη μολύνουν τον Καιάδα.