IONION FM - Ραδιόφωνο Δυτικής Ελλάδας
 
 
   
 
 
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΙΕΘΝΗ
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
MEDIA
ΕΚΛΟΓΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
EVENTS
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
FUN
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΜΒΕΛΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ






ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ

31.07.09
«ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ»
των Θανάση Παπαθανασίου + Μιχάλη Ρέππα
 
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΟΙΝΙΑΔΕΣ
Αρχαίο Θέατρο Οινιάδων, 23ο Φεστιβάλ Οινιάδων
Παρασκευή 31 Ιουλίου στις 9.30 μ.μ.
 
Οι Συμπέθεροι από τα Τίρανα, η μεγαλύτερη εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία του χειμώνα θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα το καλοκαίρι του 2009, σε περισσότερες από 40 πόλεις με ανανεωμένη διανομή.
 
Τι κάνετε όταν η κόρη σας σάς λέει ότι ο εκλεκτός της καρδιάς της είναι Αλβανός;
Είμαστε ρατσιστές; Είμαστε άπληστοι; Ή είμαστε απλώς ανόητοι;
 
Η Πένη και ο Λυκούργος (ΒΙΚΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ και ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) είναι ένα ευκατάστατο ζευγάρι που ζει σε μια μεγάλη επαρχιακή πόλη της κεντρικής Ελλάδας. Έχουν μια μοναχοκόρη τη Λίζα (ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΤΟΓΙΑΝΝΗ), η οποία σπουδάζει στο Λονδίνο. Όλα τους τα προβλήματα μοιάζουν λυμένα. Ζουν σε ένα περιβάλλον νεοπλουτίστικης πολυτέλειας και το όνειρο τους είναι, τι άλλο; Να δουν την κορούλα τους αποκατεστημένη με έναν καλό γαμπρό. Σχεδόν δίπλα απ’ το σπίτι τους, έχουν τη μονοκατοικία τους η Πωλίνα (ΤΖΟΥΣ ΕΥΕΙΔΗ), αδερφή της Πένης και ο άντρας της Βασίλης (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ), οι οποίοι ζουν σε ένα αντίστοιχα εύπορο περιβάλλον. Λίγο πριν το Πάσχα, η Λίζα έρχεται από το Λονδίνο με το αγόρι της, ένα νεαρό φοιτητή που γνώρισε στο Λονδίνο, τον Άλφρεντ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΕΛΙΟΣ). Το γεγονός ότι η κορούλα έχει φίλο, είναι ένα σοκ για μια τέτοια οικογένεια, αλλά ευχάριστο σοκ. Ο Άλφρεντ είναι πανέμορφος και πολύ ευγενικός. Οι δυο αδερφές αλλά και οι δυο μπατζανάκηδες ενθουσιάζονται όταν γνωρίζουν το γαμπρό απ’ το Λονδίνο, αλλά πέφτουν απ’ τα σύννεφα όταν μαθαίνουν ότι ο Άλφρεντ δεν είναι Άγγλος. Είναι Αλβανός. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα με την άφιξη των γονιών του Άλφρεντ. Της Κλαμπέτας (ΝΑΤΑΣΣΑ ΚΟΤΣΟΒΟΥ) και του Μπουκουράν (ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΖΑΚΑΣ). Όταν καταφθάνουν και οι συμπέθεροι από τα Τίρανα ξεκινάει μια δίνη κωμικών εξελίξεων. Πέφτουν οι μάσκες και οι τέσσερις Έλληνες συμπέθεροι δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας, ξιπασιάς, ανοησίας, πονηριάς και διαπλοκής. Μιας διαπλοκής που περιλαμβάνει όλο τον κοινωνικό περίγυρο της επαρχιακής πόλης, που εκπροσωπείται στο έργο από ένα νεαρό και φιλόδοξο βουλευτή της περιοχής, που είναι και υφυπουργός πολιτισμού. Τον Νικήτα Λαλαμπίρδα (ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΠΟΔΗΣ).
 
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ
Η Ελλάδα, από τις αρχές του 20ου αιώνα μέχρι και τη δεκαετία του ‘70 υπήρξε μια χώρα εκροής μεταναστών. Τα σημάδια της μετανάστευσης είναι ακόμα νωπά στην κοινωνία μας. Οι φωνές του Στέλιου Καζαντζίδη και του Στράτου Διονυσίου, που ήταν οι τελευταίοι που τραγούδησαν τη νοσταλγία και τον πόνο του γκαστερμπάιντερ, είναι ακόμη ζωντανές στ’ αυτιά μας. Και ξαφνικά από παρίες του δυτικού κόσμου βρεθήκαμε να είμαστε μια «εύπορη» χώρα υποδοχής μεταναστών. Το σοκ ήταν τεράστιο και το ερώτημα αυτόματο. Είμαστε θεσμικά, πολιτιστικά και ηθικά έτοιμοι   να δεχτούμε ξένους;
Από το 2000, την εποχή που γράφαμε το έργο «ο Έβρος απέναντι», μας δημιουργήθηκε η ιδέα να γράψουμε μια κωμωδία με το ίδιο ακριβώς θέμα, το ρατσισμό, όπως διαμορφώθηκε στην Ελλάδα τα είκοσι τελευταία χρόνια. Το αποφασίσαμε πέρσι. Επτά χρόνια αργότερα, το χειμώνα του 2007 προς 2008 γράψαμε τους «συμπέθερους», ενώ στις τηλεοράσεις παιζόταν το σκάνδαλο Ζαχόπουλου, το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, οι Ινδοί στο αναψυκτήριο του Μαγγίνα και η δακρύβρεχτη ιστορία της Ρούλας Βροχοπούλου με τον ωραίο αδιάφορο Φραν. Θέματα με την πρώτη ματιά άσχετα με το έργο μας, που ξαφνικά άρχισαν να παρεισφρύουν στις σκηνές και να διαποτίζουν τους διαλόγους χωρίς να το θέλουμε. Το έργο άρχισε να απορροφά την επικαιρότητα με έναν τρόπο αυτόματο και σίγουρα πέρα από τις προθέσεις μας. Γιατί η κωμική μυθοπλασία δεν έχει στόχο να σχολιάσει την τρέχουσα επικαιρότητα, αλλά να εκφράσει και να αποκαλύψει το βαθύτερο αίσθημα της κοινωνίας διαχρονικά. Η επικαιρότητα είναι το πεδίο της επιθεώρησης. Αλλά όταν η επικαιρότητα ξεπερνά κάθε μυθοπλασία και παράγει πλοκές και ήρωες τόσο πυκνωτικά αντιπροσωπευτικούς της κοινωνίας, όταν οι μηχανισμοί εξουσίας, αλλά και οι μηχανισμοί ελέγχου της εξουσίας ταυτίζονται και αυτοαποκαλύπτονται τόσο κωμικά και ξεδιάντροπα, όταν η ειδησεογραφία γίνεται φάρσα, η κωμωδία δεν έχει παρά να «μαγνητοφωνήσει» και να «υποκλέψει» το υλικό της από την πραγματικότητα. Έτσι με κεντρικό άξονα το μεταμοντέρνο ρατσισμό μας, που έχει ταυτίσει τη λέξη «Αλβανός» με τη λέξη «ύποπτος», άρχισε να προκύπτει από μόνο του ένα έργο που αφομοίωσε όλο αυτό το κομφούζιο της διαπλοκής και του λαϊκισμού, που εκ πρώτης όψεως είναι άσχετα με τον ρατσισμό, αλλά αποτελούν συμπτώματα της ίδιας παθογένειας. Σεισμικές δονήσεις που έρχονται από τα ίδια γεωλογικά ρήγματα. Ρήγματα σε ένα υπέδαφος που κινείται πολλές φορές επικίνδυνα και βίαιες ανακατατάξεις σε μια επιφάνεια όπου τα όρια του Έλληνα και του Ελληνάρα συγχέονται καταστροφικά. Γι’ αυτό εδώ πρέπει να δηλώσουμε ότι τα πρόσωπα και οι καταστάσεις του έργου μας είναι μεν φανταστικά αλλά κάθε πιθανή ομοιότης με πραγματικά ήταν σίγουρα ακούσια αλλά οπωσδήποτε αναπόφευκτη.
                                             ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ + ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ
 
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ + ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ
ΣΚΗΝΙΚΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΑΓΚΛΙΔΗΣ
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΕΒΕΛΥΝ ΣΙΟΥΠΗ
ΦΩΤΙΣΜΟΙ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Πρωταγωνιστούν :
Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Τζόυς Ευείδη, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Δήμητρα Στογιάννη, Δημήτρης Τσέλιος, Νατάσσα Κοτσοβού, Κώστας Καζάκας, Χρήστος Τριπόδης
 

επιστροφή




 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ

Η ιστορία είναι γνωστή από το καλοκαίρι του 2007.

Άρχισε με αιτία τις καταστροφικές πυρκαγιές της Ηλείας, τις ευθύνες, αλλά και το πλιάτσικο που ακολούθησε…

Το IONION FM, ως άλλος Κεμάλ (Ν. Γκάτσου-Μ. Χατζηδάκι), νόμισε τότε πως μπορεί ν΄αλλάξει τον τόπο…. Όμως, πικρές οι βουλές του Αλλάχ και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων…

Την γνωρίζετε όλοι καλά πλέον αυτή την ιστορία, τόσο που δεν σας κάνει αίσθηση πια!.. Θα σκέφ


«Νεκροί» και Ζωντανοί αγώνες στα χρόνια των μνημονίων
Δεν είναι εύκολο πράγμα να είσαι μέσα στην ακριβή επικαιρότητα, αν αυτή εξελίσσεται όταν ο λαός κοιμάται. Και δεν μιλάω βέβαια για την βίαιη εξέλιξη ενός φυσικού φαινομένου, όπως είναι για παράδειγμα

Οι Περιφράξεις της Αξιοπρέπειάς μας

Σήμερα θα μιλήσουμε για τις ΠΕΡΙΦΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΑΣ. Θα καταλάβετε…

Την κατάσταση που βιώνει σήμερα η χώρα μας με τα ξεπουλήματα και τα ΤΑΙΠΕΔ που σκαρφίστηκαν τα ξένα και ντόπια συμφέροντα, εμείς εδώ στο ακρωτήριο Χελωνάτα και στην πόλη του Βαρθολομιού τα γνωρίσαμε πριν από 20 περίπου


ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΞΕΣΑΛΩΣΕ ΚΑΙ «ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ» ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΙ ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ;

Όλα τα παρακάτω είναι ένα θρίλερ! Τα θρίλερ πάντα τα αποφεύγαμε. Τώρα όμως αναγκαστικά πρωταγωνιστούμε σ’ ένα τέτοιο για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Δεν ευχόμαστε σε κανέναν να το ζήσει ούτε καν απ’ τον κινηματογράφο. Θα σας το περιγράψω όσο πιο συνοπτικά μπορώ και σας παρακαλώ να βρείτε τον χρόνο για να καταλάβετε όλη αυτή την ιστορία


«ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ» ΧΑΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Ερώτηση που αφορά στους περιφερειακούς Ρ/Σ και τον τρόπο που αυτοί πολεμούνται και οδηγούνται στη φίμωση κατέθεσε στη βουλή ο βουλευτής Ηλείας της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ Γιώργος Κοντογιαννης. Στην πολύ διεισδυτική ερώτηση ο κ. Κοντογιάννης αναφέρεται στην πολυνομία και στο χάος που εντέχνως έχει δημιουργηθεί ειδικότερα τα τελευταία χρόνια στα ραδιόφωνα της Ελληνικής περιφέρειας


ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΙΟΝΙΟΝ FM

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 16 Ιουνίου 2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Αρ. Πρωτ: 72372/222
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΟΝΙΟΝ FM ΗΛΕΙΑΣ


ΙΟΝΙΟΝ FM - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣE ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΑ ΠΝΙΓΜΟΥ! ΜΕΤΑ ΤΟ ΙΟΝΙΟΝ FM ΑΧΑΪΑΣ, ΤΩΡΑ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟΝ FM ΗΛΕΙΑΣ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ

80.000 ευρώ πρόστιμο γιατί εκπέμπουμε εκεί που εκπέμπαμε 22 χρόνια τώρα. Εκεί που με συγκεκριμένες συντεταγμένες μας αδειοδότησε το 1989, με την 10991/Z2/1214/30-11-89 άδεια ιδρύσεως ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ και λειτουργίας το κράτος. Η οποία όπως λένε οι νόμοι 2173/1993, 2328/1995 και ο τελευταίος 3592/2007 άρθρο 5 παρ. 7, εδάφιο β. είναι ακόμ