IONION FM - Ραδιόφωνο Δυτικής Ελλάδας
 
 




ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΕΝΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΕΕ 2018/334





Είσαι στο ραδιόφωνο, άρα υπάρχεις! Μέρος Α’
12.11.21


της Μαριάννας Φέξη

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί μεγάλα ονόματα, όπως η Coca Cola, τα Lidl, ο Βασιλόπουλος, το μουρουνέλαιο Mollers, τα μικρογεύματα Γρηγόρης κλπ., επιλέγουν τη ραδιοφωνική διαφήμιση για να επικοινωνήσουν το προϊόν ή τις προσφορές τους; Ο λόγος είναι γιατί η ραδιοφωνική διαφήμιση βοηθάει στο brand building (επέκταση του brand).

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Brand είναι το εμπορικό σήμα, δηλαδή η εικόνα του προϊόντος ή της υπηρεσίας, με τα οποία οι καταναλωτές συνδέονται, αναγνωρίζοντας το λογότυπο, το όνομα ή το σλόγκαν. Ένα μέρος του branding αναφέρεται στις σκέψεις, στις εικόνες, στα συναισθήματα που δημιουργεί στο μυαλό του καταναλωτή ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Για να γίνει πιο κατανοητό ας πάρουμε ως παράδειγμα το ραδιοφωνικό σταθμό IONION FM. Γιατί επιλέγετε για την καθημερινή σας ενημέρωση το σταθμό αυτό; Γιατί ξεχωρίζει; Όχι μόνο για το σήμα του, που είναι ένα πορτοκαλί τετράγωνο με λευκό λογότυπο στο κέντρο, αλλά και για την ποιότητα των ενημερωτικών εκπομπών που προσφέρει, καθώς επίσης και για τους δημοσιογράφους και τους μουσικούς παραγωγούς του.  Έχει ζωντανό πρόγραμμα από το πρωί ως αργά το βράδυ.

Είδατε; Αυτομάτως σχηματίστηκε η εικόνα στο μυαλό σας του λογότυπου, ενώ στο πρόσωπό σας σχηματίστηκε ένα λαμπερό χαμόγελο χαράς. Αυτό είναι το brand ΙΟΝΙΟΝ FM.

Τα ίδια συναισθήματα που νιώσατε εσείς για το σταθμό σας, το ίδιο θα νιώσουν και οι πελάτες σας ή οι εν δυνάμei πελάτες σας, όταν σκεφτούν τη δική σας επιχείρηση για την κάλυψη των αναγκών τους.

Το brand building, από την άλλη, είναι η προσπάθεια να γίνει γνωστό το όνομα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αυτό σημαίνει πως όταν ο καταναλωτής έχει διάθεση να αγοράσει, στο μυαλό του θα έρθει αμέσως το προϊόν της διαφήμισης, αντί των άλλων αντίστοιχων προϊόντων που δεν διαφημίζονται. Η ραδιοφωνική διαφήμιση συμβάλλει στην επέκταση του brand (brand building).

Μάθετε πως στο Β' μέρος του άρθρου.


Τέλος Α' Μέρους


Ακούστηκε 2 φορές μέχρι τώρα