Τρίτη 18 Ιουνίου 2024 - Καλημέρα σας! Σήμερα αγαπητοί μου και μετά την απουσία της Δευτέρας, επανέρχομαι με πιο ήσυχο κεφάλι γιατί από την Παρασκευή μέχρι και την Δευτέρα, κάποιος μας μούτζωσε και μας έπνιξαν οι βλάβες.
Τέλος πάντων τέλος καλό όλα καλά και χαλάλι της η κούραση.
Σκεφτόμουν λοιπόν να βρω τον τρόπο να απαντήσω σε αυτούς που λένε πως αν δεν συμμετέχεις στα κοινά, δεν είσαι ενεργός πολίτης γιατί δια της ψήφου σου μπορείς να αλλάξεις τα πράγματα και μπλα μπλα μπλα μπλα... Και καλά εκείνοι που το λένε γιατί τους έχει βάλει το σύστημα σε αυτόν τον ρόλο, εμ οι άλλοι που το παπαγαλίζουν; Πάντα όμως υπάρχουν και οι χρήσιμοι ηλίθιοι. Χρήσιμος ηλίθιος υπήρξα και εγώ στην πράξη, που πήγα στην κάλπη για να δώσω μήνυμα στον Μητσοτάκη (ο οποίος παρεμπιπτόντως, στην ουσία δεν διαφέρει από τους άλλους, αυτό το διάστημα όμως διαφέρει ως προς την θέση). Το πήρε το μήνυμα ο Μητσοτάκης; Το πολιτικό σκηνικό το πήρε; Μην τρέφετε κρυφές ελπίδες, κανένας δεν πήρε ούτε θα πάρει ποτέ κανένα μήνυμα. Αυτό που θα κάνει είναι να εφευρίσκει τον τρόπο «αυτές οι εκλογές να είναι πάντα οι πιο κρίσιμες» με σκοπό να σε οδηγήσει στην κάλπη προκειμένου να το νομιμοποιήσεις. Και μετά από κει πάνε κι άλλοι….
Είχα ακούσει κάποτε τον εξαίρετο καθηγητή, πρώην πρύτανη της Παντείου, Γιώργο Κοντογιώργη να το εξηγεί αυτό με περισσή σαφήνεια. Αν μπορέσω να τον έχω σε μια εκπομπή, θα το κάνω, για να βγάλετε και σεις τα συμπεράσματά σας. Και μην βιαστούν πολλοί να με πουν αντισυστημικό γιατί εγώ με το σύστημα είμαι, όμως όχι με αυτό το έκτρωμα που έχουμε για σύστημα σήμερα. Που οδηγεί την πατρίδα μας σε νέες περιπέτειες και περιπλόκους περιπλοκάς, που οδηγεί την ελληνική οικογένεια σε αφανισμό και από οικονομικής και από δημογραφικής πλευράς, αν και τα δυο αυτά σχετίζονται άμεσα…
Σήμερα λοιπόν θα αναφερθώ στον Αλκιβιάδη Κεφαλά, ∆διδάκτορα Φυσικής του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ και τ. διευθυντή Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, με τον οποίο συμφωνώ απόλυτα, ταυτίζομαι δηλαδή
Ο κ. Κεφαλάς λέει πως η Αποχή εξαϋλώνει ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα
Κράτος, κατά τον Max Weber, είναι «ο θεσμός που διεκδικεί το μονοπώλιο της βίας». Η εξουσία του κράτους είναι απόλυτη. Ο έλεγχος της Δικαιοσύνης από την εξουσία, η ληστρική φορολογία προς όφελος της ελίτ και των πολιτικών, καθώς και οι ασφυκτικοί κανονισμοί στη λειτουργία της ιδιωτικής ζωής των πολιτών είναι τα απόλυτα όπλα του κράτους στην εξάσκηση της βίας.
Κρατική βία είναι να πληρώνεις φόρο για να τραφείς, φόρο για να κατοικήσεις στο σπίτι σου, φόρο στην ιδιοκτησία που πλήρωσες με τα (φορολογημένα) χρήματά σου. Βία είναι ο φόρος κληρονομιάς όταν πεθάνουν οι γονείς σου, η υπερφορολόγηση των κερδών της επιχείρησής σου ή ο φόρος επί της κατανάλωσης αγαθών. Βία είναι να ληστεύουν οι τράπεζες τις καταθέσεις σου, όπως βία είναι οι servicemen να πλειστηριάζουν το σπίτι σου. Βία είναι να φυλακίζεσαι για την ελεύθερη έκφραση γνώμης, όπως αισχρή βία είναι να παραβιάζουν τρεις υπάλληλοι του δήμου την ιδιοκτησία σου και το οικογενειακό σου άσυλο, εξασκώντας έλεγχο μέσα στο ίδιο σου το σπίτι, εάν τήρησες τα παρανοϊκά μέτρα πυρασφάλειας που επέβαλε η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Κρατική βία είναι η επιβολή της ασχήμιας, καθώς και η βίαιη μετατροπή των πόλεων και του περιβάλλοντος σε τριτοκοσμικές χαβούζες. Κρατική βία αποτελεί, επίσης, η εκχώρηση του δικαιώματος της παιδείας, της υγείας, της ενέργειας και του νερού στα πολυεθνικά funds.
Στην άσκηση της βίας το κράτος εμπλέκει ενεργά τους πολίτες, μέσω της εκλογικής διαδικασίας και της ψήφου. Οι ψηφοφόροι ενός διεφθαρμένου κρατικού μορφώματος, που λειτουργεί με μαφιόζικες δομές εγκληματικής οργάνωσης, νομιμοποιούν την άσκηση της κυβερνητικής βίας εις βάρος τους. Εάν οι πολίτες είναι αμέτοχοι της εκλογικής διαδικασίας, καμία κυβερνητική συμμορία δεν θα ήταν σε θέση να ισχυρίζεται ότι εξουσιοδοτείται να ενεργεί ως φορέας της λαϊκής βούλησης. Χωρίς το άλλοθι προστασίας που παρέχουν οι ψηφοφόροι, η κυβέρνηση δεν θα είχε κανένα ηθικό ή νομικό δικαίωμα εξάσκησης της βίας.
Σήμερα ο Μητσοτάκης -αύριο ο Ανδρουλάκης ή ο Κασσελάκης- θα μεταφέρει 2 δισεκατομμύρια ευρώ από τα χρήματα του ελληνικού λαού στον Ζελένσκι. Ο Μητσοτάκης αφαιρεί, λοιπόν, μέσω της κρατικής βίας 200 ευρώ από τον κάθε Έλληνα για να τα μεταφέρει στον Ζελένσκι, ώστε να συντηρείται η ανθρωποσφαγή. Οι ίδιοι θα εξακολουθούν να χορηγούν επιδόματα σε όποιον αλλοδαπό εισβάλει στην Ελλάδα. Οι πράξεις αυτές, παρά το γεγονός ότι εγκρίνονται ουσιαστικά από το 11,6% του ελληνικού λαού που ψήφισε τη Ν.Δ., νομιμοποιούνται και από το υπόλοιπο 45% που ψήφισε στις τελευταίες εκλογές.
Συνεπώς, η κρατική βία και οι ψηφοφόροι συνδέονται διαλεκτικά μεταξύ τους. Οι τελευταίοι εμπλέκονται ουσιαστικά σε όλες τις πράξεις βίας της κυβέρνησης. Η ψήφος νομιμοποιεί τη βία ενός διακομματικού, διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Δεν υπάρχουν πολιτικές διαφορές στα κόμματα που συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία και, συνεπώς, ουδεμία σημασία έχει ποιο κόμμα ψηφίζεται. Η ψήφος είναι αυτή που νομιμοποιεί την κυβέρνηση να εξασκεί βία στους πολίτες. Η μη συμμετοχή, λοιπόν, στις εκλογές είναι μία επαναστατική πράξη, που υπονομεύει το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Όλα τα κόμματα, χωρίς εξαιρέσεις, εξυπηρετούν την ατζέντα της ελίτ.
Την επιβεβαίωση των ανωτέρω αποτελεί το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία πολιτική αλλαγή την περίοδο που ο Σαμαράς αντικαταστάθηκε από τον Τσίπρα. Προσπερνώντας την εκχώρηση των ιστορικών δικαιωμάτων της Μακεδονίας με εντολή των Αμερικανών, ο τελευταίος έβαλε τη χώρα στα Μνημόνια. Ξεπούλησε τα λιμάνια στους Κινέζους με σκοτεινές διαδικασίες, επέβαλε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς και τους servicemen χωρίς έδρα και ΑΦΜ, διέλυσε τις συντάξεις και τα εργασιακά δικαιώματα και, τέλος, ακύρωσε με δικτατορικές διαδικασίες το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος.
Συμπερασματικά λοιπόν, η αποχή από την εκλογική διαδικασία ακυρώνει ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα και αποτελεί το πρώτο βήμα της εξαΰλωσής του.