IONION FM - Ειδήσεις Δυτικής Ελλάδας
 
 
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΕΝΗ
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΕΕ 2018/334





Ρεντίκολο στους ξένους με την Πατρών Πύργου! Αναρωτιούνται ποιοι εγκέφαλοι έφτιαξαν αυτό το κατασκεύασμα
20.10.23


O Jean Charles Kerebel, Γάλλος πολίτης, κάτοικος Παρισιού και πρώην Διευθυντής στην Τράπεζα BNP PARIBAS ήρθε σήμερα στα studio του ΙΟΝΙΟΝ FM, κινούμενος από την ανάγκη να καταγγείλει την μετατροπή της εθνικής οδού Πατρών-Πύργου σε ένα επικίνδυνο δρόμο.

Ξεκινώντας ανέφερε ότι, μόλις αντίκρυσε την μεταμόρφωση του δρόμου θεώρησε ότι είναι μια βιαστική κατασκευή χαμηλού κόστους, χωρίς ιδιαίτερες προδιαγραφές και αναρωτήθηκε εάν έγινε βάσει κανονισμών ή έχει ξεφύγει εκτός νομικού πλαισίου.

Συγκεκριμένα διαμαρτυρήθηκε πως το βράδυ είναι πολύ δύσκολη η οδήγηση στις μονές λωρίδες, οι οποίες είναι πολύ στενές και όπου χωρά ίσα ίσα ένα αυτοκίνητο. Eιδικά όταν βρέχει είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο λόγω χαμηλής ορατότητας και είναι ακόμη πιο επικίνδυνο για τους ποδηλάτες και για τους πεζούς εφόσον δεν υπάρχει ούτε καν βοηθητική λωρίδα. Αναρωτήθηκε δε πώς τα ασθενοφόρα θα φέρουν εις πέρας το έργο τους μεταφέροντας αρρώστους που έχουν ανάγκη τον χρόνο για να επιβιώσουν ή τα πυροσβεστικά οχήματα για να μπορέσουν να προλάβουν την κατάσβεση μιας πυρκαγιάς που είναι και σύνηθες φαινόμενο τελευταία.

Συμπλήρωσε δε ότι θεωρεί πως η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών είναι επίσης επικίνδυνη, διότι λείπει ο φωτισμός σε αυτές τις διασταυρώσεις και πολύ πιθανόν όσον αφορά τα αυτοκίνητα που έρχονται με ταχύτητα να μην διακρίνουν ένα σταματημένο στο φανάρι ΙΧ, που ενδέχεται να έχει χαλασμένους πίσω φανούς με αποτέλεσμα να πέσει πάνω του.

Ένα άλλο πρόβλημα που έθιξε είναι όταν μονοδρομείται η διπλή λωρίδα σε μία. Τα βέλη επί της ασφάλτου που ενημερώνουν για την αλλαγή δεν διακρίνονται καλά, με κίνδυνο το όχημα να κινδυνεύει να  περάσει στο αντίθετο ρεύμα, ειδικά όταν προσπαθεί να προσπεράσει κάποιο φορτηγό ή κάποιο αγροτικό όχημα, φαινόμενο σύνηθες σε αυτόν τον δρόμο.

Ακόμα, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχουν αρκετές είσοδοι προς την αριστερή πλευρά του δρόμου και κατά συνέπεια να είναι υποχρεωμένος ο οδηγός να διανύει μεγάλη απόσταση για να βρει άνοιγμα και να κάνει αναστροφή στην διαδρομή του.

Τέλος, σε ερώτηση του δημοσιογράφου για την σχέση παρόντος και παρελθόντος σε Ελλάδα και Γαλλία, μίλησε για την μεγάλη ακρίβεια της Ελλάδας. Ειδικά όταν οι κατώτατοι μισθοί στη χώρα μας (780 ευρώ), διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό από αυτούς στην χώρα του, που είναι διπλάσιοι (1400 ευρώ). Αναρωτήθηκε δε πώς είναι δυνατόν   η βενζίνη, τα τρόφιμα και το ρεύμα να είναι πιο φθηνά στην Γαλλία και απορούσε για το πώς τα βγάζουν πέρα οι Έλληνες.

Ο κ. Ζαν Σαρλ πιστεύει ότι και η κυβέρνηση του Μακρόν είναι μια κυβέρνηση πλουσίων, που βλέπει μόνον τα συμφέροντά τους και πιστεύει σε μια ακόμη επανάσταση για να τον διώξουν, καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά, η Γαλλία είναι η χώρα της Γαλλικής Επανάστασης και ο γαλλικός λαός είναι ένας λαός που φέρνει ανατροπές και συνεχώς αντιστέκεται.

Ο κ. Ζαν Σαρλ, δεν παρέλειψε να πει πως νιώθει την Ελλάδα ως δεύτερη πατρίδα του καθώς τους έξι μήνες του χρόνου είναι εδώ και τους άλλους έξι στο Παρίσι



επιστροφή