IONION FM - Ειδήσεις Δυτικής Ελλάδας
 
 
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΕΝΗ
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΕΕ 2018/334





Πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης: Μιλάμε για ένα μπάχαλο προμηθειών
15.03.23


Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, κος Γιώργος Αποστολέρης, μίλησε στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους  Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή.

Με αφορμή τις δηλώσεις του κ. Βερελή για τον ΟΣΕ

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Ο κ. Βερελής διόρισε από το παράθυρο αρκετές εκατοντάδες ανθρώπους από τα χωριά του και επίσης είναι ο υπουργός ο οποίος πήγε τον ελβετικής κατασκευής συρμό στο Κρυονέρι χωρίς να κάνει ούτε ένα δρομολόγιο. Πήγε εκεί ένα βαγόνι για να πει «θα κάνω σιδηρόδρομο ξανά πάλι στο χωριό μου».

Αναφορικά με τα διαχρονικά λάθη στον ΟΣΕ

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Το γεγονός ότι ο σιδηρόδρομος είναι μια μεγάλη παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας είναι δεδομένο γιατί από τη στιγμή που χάθηκε η αξιοπιστία του κράτους με αυτή την υπηρεσία είναι δεδομένο ότι το παιχνίδι έχει χαθεί. Δηλαδή δεν μπορεί ένα κράτος να κρατάει μια υπηρεσία τέτοια όπου η παροχή προς τους πολίτες να βαίνει μειούμενη επί πολλές δεκαετίες. Αντί να έχουμε ανάπτυξη στον ελληνικό σιδηρόδρομο έχουμε μείωση. Δεν θέλουμε να έχουμε σιδηρόδρομο...

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Το τρένο γεννήθηκε για να μεταφέρει εμπορεύματα αν πάτε αυτή τη στιγμή και πείτε ότι θέλω να στείλω ένα κουτί στην Οινόη δεν υπάρχει αυτή η υπηρεσία. Εγώ σαν κεντρικός σταθμάρχης για να στείλω έναν φάκελο στην Καρόλου έπρεπε να πάρω courier, αυτό είναι έγκλημα καθοσιώσεως. Δεν έχουμε σιδηρόδρομο, δεν θέλουμε γιατί αν θέλαμε... πάρτε το παράδειγμα του κρατικού αερολιμένα Αθηνών στο Ελληνικό δεν λειτουργούσε τίποτα, ούτε πόρτες ούτε παράθυρα ούτε πληροφορίες τώρα όταν πάτε στο Ελ. Βενιζέλος είστε ευχαριστημένος;

ΔΗΜ: Ναι θα πείτε γιατί τον έχουν πάρει ιδιώτες αλλά και ένα κομμάτι του σιδηρόδρομου το πήραν ιδιώτες

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Αυτοί οι ιδιώτες είναι το ιταλικό κράτος άρα όμοιος ομοίω αεί πελάζει,  δεν μπορούμε να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα. Δεύτερον αυτό που έδωσε το ελληνικό κράτος στο ιταλικό κράτος το έδωσε με κάποιο αντίτιμο; Ποιες είναι οι άγονες γραμμές; Γιατί πραγματικά εξοργίζεσαι. Στην Πελοπόννησο δεν υπάρχει σιδηρόδρομος, Μακεδονία προς Αλεξανδρούπολη και Ορμένιο δεν υπάρχει σιδηρόδρομος. Δυτική Μακεδονία είναι τραγέλαφος, Θεσσαλία είναι γελοιότητα ποιες είναι οι άγονες;

Αναφορικά με το δυστύχημα των Τεμπών

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Είναι γεγονός ότι είναι εγκληματική αδιαφορία. Αν δεν το είχαν καταλάβει σημαίνει ότι θα έπρεπε να περάσουν από ψυχιατρική εξέταση. Από τη στιγμή που έχουν καταλάβει είναι εγκληματίες εκ προθέσεως, εκ προμελέτης και ιδιαζόντως ειδεχθείς. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ελληνική πολιτεία δεν επενέβαινε σε αυτό το μπάχαλο γιατί ασφάλεια σε αυτό που λέγεται σιδηρόδρομος δεν υπάρχει.

Αναφορικά με την κατάσταση των σιδηροδρομικών τούνελ

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Την γνώριζα την κατάσταση από πριν, σας είπα κατασκευάζονται, κατασκευάζονται και μετά τα αφήνουνε εντελώς. Συνειδητοποιείτε ότι τι θα γινόταν αν γινόταν η σύγκρουση μέσα στο τούνελ;

ΔΗΜ: Στον ΟΣΕ ήξεραν αυτό το χάλι στα τούνελ;

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Βεβαίως και το ήξεραν αλλά γιατί να τους ενδιαφέρει; Έχετε καταλάβει ότι ο Κόζα Νόστρα ερχόταν και έπαιρνε μαθήματα μέσα στην Καρόλου. Ταχύρυθμες εκπαιδεύσεις για το πώς γίνεται η μαφία στην Ιταλία. Ένας σοβαρός άνθρωπος θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο μέσο μεταφοράς και να μην ενδιαφέρεται, να μην πέφτει δάκρυ! Εδώ έχουν γίνει εγκληματικές ενέργειες σε ολόκληρη την πίτα που λέγεται ΟΣΕ ΑΕ, δεν κατηγορώ συλλήβδην κανέναν αλλά δεν λειτουργούσε αυτή η υπηρεσία. 

Αναφορικά με τις ανακοινώσεις των συνδικαλιστών που δεν τους άκουγαν οι ιθύνοντες 

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Γιατί δεν προκαλούσαν μια γενική απεργία να κλείσουν με τα κορμιά τους τις γραμμές;

ΔΗΜ: Διότι πήγαιναν να κάνουν απεργία και έβγαινε η απεργία παράνομη και καταχρηστική 

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Ο Άντερσεν προφανώς είχε εγκατασταθεί κάπου εκεί κοντά και έγραφε παραμύθια από τον ένα στον άλλο. Γιατί δεν έβγαιναν με μια ανακοίνωση όχι με δέκα θέματα τα οποία είναι εκ του πονηρού. «Από σήμερα δεν εγγυόμαστε για την ασφάλεια της μεταφοράς του τρένου» , βγήκε ποτέ τέτοια ανακοίνωση;

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Μιλάμε για ένα μπάχαλο προμηθειών, που αν καθίσει μια επιτροπή ελεγκτών της ΕΕ δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει ρουθούνι χωρίς αίμα. 

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Τα συμφέροντα είναι αυτά που καταργούν τον σιδηρόδρομο. Ήρθε η περίφημη ανεξαρτητοποίηση της τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τώρα Hellenic train είστε ευχαριστημένοι με τα 5 intercity  από Αθήνα –Θεσσαλονίκη; Στις 24 ώρες κυκλοφορούν πέντε τρένα από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη έχετε πάει σε κάποιο ευρωπαϊκό σταθμό και είδατε πέντε τρένα στο 24ωρο; 

Ερωτηθείς ποιοι απαράβατοι όροι θα πρέπει να τηρηθούν για την επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου  

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Πιστεύετε ότι ο κόσμος θα έχει ξεχάσει και θα ανεβεί πάνω στο τρένο να ξαναπάει ταξίδι; Για να μπορέσεις να δεις με ασφάλεια σιδηρόδρομο στην Ελλάδα νομίζω ότι θέλει μια ριζική αλλαγήΑυτή η αλλαγή γίνεται μόνο με συνεχή εκπαίδευση η οποία δεν νομίζω ότι μπορεί αυτή τη στιγμή να προλάβει μέσα στις λίγες μέρες. Αυτό που τους καίει όλους είναι να περνάνε τα κοντέινερ τα εμπορικά. Θα πρέπει να γίνει αυστηροποίηση της κυκλοφορίας στο έπακρο αλλά δεν γίνεται η κυκλοφορία με ένα ραδιοτηλέφωνο σε μια συχνότητα ούτε με χαρτί και μολύβι ούτε blanco και με πίνακες οι οποίοι καλύπτονται με πώματα από τα νερά.    

Για το τρένο του Πηλίου

Γ.ΑΠΟΣΤΟΛΕΡΗΣ: Μέσα στις γραμμές του Μουτζούρη επιτρέπει η ελληνική πολιτεία να κυκλοφορούν αυτοκίνητα και μάλιστα εγκληματικά μέσα από ένα τούνελ. Πόσες φορές το τρένο, μέσα στο τούνελ, έχει βρεθεί απέναντι σε αυτοκίνητα. Ποια είναι η ασφάλεια στο τρένο του Πηλίου που δεν έχει τηλέφωνο η μηχανή και ο προϊστάμενος να συνεννοηθεί με ένα σταθμό;  Μπαίνουν τρία βαγόνια με επιβάτες, το τέταρτο παραμένει γιατί δεν υπάρχει δεύτερος συνοδός από τους ιδιώτες ε! επιτέλους ας το δώσουν κάπου αλλού. Είναι ανάξιοι και αυτοί να κυκλοφορήσουν τρένα. Άλλο σκάνδαλο αυτό, ενώ τα τουριστικά τρένα ανήκουν στον σιδηρόδρομο δεν προσλαμβάνει ο σιδηρόδρομος προσωπικό και τα έχει δώσει στη Hellenic train.



επιστροφή