IONION FM - Ειδήσεις Δυτικής Ελλάδας
 
 
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΕΝΗ
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΕΕ 2018/334





ΕΛΤΑ: Όπισθεν ολοταχώς μέχρι νεοτέρας..
02.11.25


Φαίνεται πως οι διοικούντες ξεπέρασαν ακόμη και την ταχύτητα, αυτή που ορίζει το δόγμα του ΣΟΚ. Γι’ αυτό, κάνουν προσωρινά πίσω μέχρι να βρουν τον τρόπο να αποσβέσουν τους  κραδασμούς που δημιουργήθηκαν στους διοικούμενους, δηλαδή στην, ούτως ή άλλως, αποσβολωμένη κοινωνία.

Τα ΕΛΤΑ αναφέρουν ότι προχωρούν σε πρώτη φάση στην αναστολή λειτουργίας μόνο των καταστημάτων που βρίσκονται σε αστικά κέντρα και πρωτεύουσες των νομών της χώρας όπου υπάρχουν και άλλα καταστήματα.

Το ποτάμι όμως δεν γυρίζει πίσω με ευθύνη των ίδιων των κοινωνιών. Δείτε γιατί: Η γερμανική εταιρεία General Logistics Systems (GLS) είχε προχωρήσει πέρσι τον Οκτώβριο στην απόκτηση του 20% της ACS έναντι 74 εκατ. ευρώ. Η συμφωνία περιελάμβανε call option για το υπόλοιπο 80%, με δύο κρίσιμες ημερομηνίες: 31 Οκτωβρίου 2025 και 31 Οκτωβρίου 2026, με ελάχιστο προσυμφωνημένο τίμημα 296 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη ρήτρα έδινε τη δυνατότητα στους Γερμανούς να αποκτήσουν πλήρως την ελληνική ταχυδρομική εταιρεία μέσα σε ένα ή δύο χρόνια.

Τώρα αν οι ταχυδρόμοι θα μοιράζουν στα χιλιάδες χωριά της Ελλάδας συντάξεις και επιδόματα για τρεις μήνες με πολλές υποσχέσεις για το μέλλον, σκεφτείτε πως ο τζίρος της γερμανικής GLS, που είναι η εταιρία που κερδίζει από το κλείσιμο των ΕΛΤΑ, είναι κάτι παραπάνω από 5 δις. Ως εκ τούτου, μοιάζει ανέκδοτο να ασχοληθεί  με τα «περήφανα γηρατειά» της διαλυμένης ελληνικής επαρχίας.

Όσο για τα ζημιογόνα ΕΛΤΑ, που τεχνητά τα άφησαν να ρημάξουν για να μην είναι ανταγωνιστικά (όλοι έχουμε περάσει από τα παρηκμασμένα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ που μόνο θλίψη προκαλούσαν), ο θάνατος πλέον είναι μονόδρομος. Όπως όλης της ελληνικής υπαίθρου, που σε μερικά χρόνια θα είναι μόνο κατ’ όνομα ελληνική

Δημήτρης Κολόκας



επιστροφή