IONION FM - Ραδιόφωνο Δυτικής Ελλάδας
 
 
   
 
 
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δελτίο Ειδήσεων
Επισκόπηση Τύπου
Επισκόπηση Τοπ. Τύπου
Επιλεγμένα Θέματα
Agenda
Ηχητικό Αρχείο
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΙΕΘΝΗ
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
MEDIA
ΕΚΛΟΓΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
EVENTS
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
FUN
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΜΒΕΛΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ







Ειδήσεις απο την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας


ΙΟΝΙΟΝ FM - ΑΡΧΕΙΟ

Ο Μάκης Μπαλαούρας στο IONION FM για τον Πάτρα - Πύργος - Ολυμπία
ΗΛΕΙΑ, 07.11.18

Απαντήσεις για το θέμα της καθυστέρησης της υλοποίησης του έργου κατασκευής του δρόμου Πάτρας - Ολυμπίας έδωσε ο βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Μπαλαούρας, , καταγγέλλοντας ότι επί προηγούμενων κυβερνήσεων υπήρξε αύξηση του κόστους κατασκευής της Ολυμπίας Οδού, ενός έργου που περικόπηκε λόγω της απένταξης του τμήματος Πάτρας Ολυμπίας.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του κ. Μπαλαούρα

 

                                          Πάτρα-Πύργος: Γενάρη στήνονται τα εργοτάξια

 Στην αρχή της σύσκεψης ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, έκανε δριμεία κριτική στις «Κασσάνδρες», προκαλώντας τους παριστάμενους εκπροσώπους φορέων, να του πουν πως αν δε επιλεγόταν οι 8 εργολαβίες, το έργο, ως αυτοκινητόδρομος, δε θα είχε την έκκριση της ΕΕ Η Κομισιόν θεωρούσε ότι ο φόρτος έχει μειωθεί πολύ και απλώς θα γινόταν αναβάθμιση του, λόγω, όπως έδειχναν τα δεδομένα των εργολαβιών για ένα ενιαίο έργο, οι εκπτώσεις θα κυμαινόταν στο 12,3%, γιατί τέτοιες εκπτώσεις  έδωσαν οι «εθνικοί» εργολάβοι, ή το πολύ μέχρι το 25%, ενώ με τις 8 διαγωνιστικές διαδικασίες, λόγω ανταγωνισμού, έφτασαν το 50% με συνέπεια να το εγκρίνει η Κομισιόν.     

Σημειώνω ότι η έγκριση ενός μεγάλου έργου δεν δίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Χρειάστηκαν, περίπου, δυο χρόνια. Τα καταφέραμε και σ’ αυτό, και πήραμε την άδεια όπως τη θέλαμε.

Υπενθυμίζω επίσης ότι το Ελεγκτικό Ευρωπαϊκό Συνέδριο σε αξιολόγηση των μεγάλων οδικών έργων στην Ελλάδα και για το δρόμο Κόρινθος-Πύργος εκτίμησε ότι στοίχιζε 100 εκατ. ανά χλμ: είχαμε, δηλαδή, αύξηση του κόστους κατά 60%, με ταυτόχρονη μείωση του δρόμου κατά 45%. Ας απαντήσουν ευθαρσώς μια φορά για αυτά οι κκ. Κουτσούκος-Τζαβάρας. Ας απαντήσουν και στο γιατί η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου απένταξε από το έργο της «Ολυμπίας Οδού» το μέρος Πάτρα-Ολυμπία. Τζάμπα είναι να κατατεθούν ανά εβδομάδα ερωτήσεις στον Σπίρτζη, χωρίς ίχνος αυτοκριτικής προς τους συμπατριώτες μας …

Τελικά, μετά από πολύωρη συζήτηση, και με συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων, αποσαφηνίστηκε πλήρως το χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση της κατασκευής του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Οι περισσότερες εργολαβίες κατατέθηκαν ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο: για την ολοκλήρωση και των 6 εργολαβιών στο σύνολό τους, καθώς και των τυπικών διαδικασιών που θα ακολουθήσουν (τεύχη δημοπράτησης και έγκριση από τη Βουλή), θα χρειαστούν το μέγιστο 110 ημέρες. Επομένως το πολύ εντός του Ιανουαρίου 2019 θα στηθούν τα εργοτάξια και θα ξεκινήσουν τα έργα. Για τις δύο εναπομένουσες, ελέγχονται ήδη τα στοιχεία του τρίτου μειοδότη και αν εγκριθούν τότε θα προχωρήσουν και αυτές με υστέρηση, το πολύ, δύο μηνών. 

                                                                             Πύργος-Τσακώνα

Μηδενική λύση

 Για τη σύνδεση Πύργος-Καλό Νερό υπάρχουν αποφάσεις του ΣτΕ που απαγορεύουν τη δημιουργία σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, προκρίνοντας την κατασκευή ορεινού δρόμου, το κόστος του οποίου όμως θα ξεπερνάει τα 150 εκ. ευρώ. Το Υπουργείο ωστόσο θα προχωρήσει στο έργο αναβάθμισης του υπάρχοντος δρόμου. Έτσι, με προϋπολογισμό ύψους 20 εκ. ευρώ για την αναβάθμισή του θα προχωρήσουν τα τεύχη δημοπράτησης, εντός του Δεκεμβρίου.

Για την υλοποίηση του έργου Καλό Νερό-Τσακώνα, υπάρχουν δύο επιλογές, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο της Ε.Ε.: είτε τα έργα να ξεκινήσουν με την προκήρυξη διαγωνισμού και  χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, είτε να ενταχθούν σε επέκταση της σύμβασης της παραχωρησιούχου εταιρίας (Εταιρία Μορέας). Ήδη έχουν αρχίσει οι συζητήσεις με τους αρμόδιους επιτρόπους της Κομισιόν.  

Επομένως και στο υπόλοιπο, παρατημένο από τις προηγούμενες κυβερνήσεις έργο, ήδη δρομολογούνται έργα που θα αναβαθμίσουν ριζικά την Ηλεία. 


επιστροφή




 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ

Η ιστορία είναι γνωστή από το καλοκαίρι του 2007.

Άρχισε με αιτία τις καταστροφικές πυρκαγιές της Ηλείας, τις ευθύνες, αλλά και το πλιάτσικο που ακολούθησε…

Το IONION FM, ως άλλος Κεμάλ (Ν. Γκάτσου-Μ. Χατζηδάκι), νόμισε τότε πως μπορεί ν΄αλλάξει τον τόπο…. Όμως, πικρές οι βουλές του Αλλάχ και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων…

Την γνωρίζετε όλοι καλά πλέον αυτή την ιστορία, τόσο που δεν σας κάνει αίσθηση πια!.. Θα σκέφ


«Νεκροί» και Ζωντανοί αγώνες στα χρόνια των μνημονίων
Δεν είναι εύκολο πράγμα να είσαι μέσα στην ακριβή επικαιρότητα, αν αυτή εξελίσσεται όταν ο λαός κοιμάται. Και δεν μιλάω βέβαια για την βίαιη εξέλιξη ενός φυσικού φαινομένου, όπως είναι για παράδειγμα

Οι Περιφράξεις της Αξιοπρέπειάς μας

Σήμερα θα μιλήσουμε για τις ΠΕΡΙΦΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΑΣ. Θα καταλάβετε…

Την κατάσταση που βιώνει σήμερα η χώρα μας με τα ξεπουλήματα και τα ΤΑΙΠΕΔ που σκαρφίστηκαν τα ξένα και ντόπια συμφέροντα, εμείς εδώ στο ακρωτήριο Χελωνάτα και στην πόλη του Βαρθολομιού τα γνωρίσαμε πριν από 20 περίπου


ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΞΕΣΑΛΩΣΕ ΚΑΙ «ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ» ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΙ ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ;

Όλα τα παρακάτω είναι ένα θρίλερ! Τα θρίλερ πάντα τα αποφεύγαμε. Τώρα όμως αναγκαστικά πρωταγωνιστούμε σ’ ένα τέτοιο για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Δεν ευχόμαστε σε κανέναν να το ζήσει ούτε καν απ’ τον κινηματογράφο. Θα σας το περιγράψω όσο πιο συνοπτικά μπορώ και σας παρακαλώ να βρείτε τον χρόνο για να καταλάβετε όλη αυτή την ιστορία


«ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ» ΧΑΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Ερώτηση που αφορά στους περιφερειακούς Ρ/Σ και τον τρόπο που αυτοί πολεμούνται και οδηγούνται στη φίμωση κατέθεσε στη βουλή ο βουλευτής Ηλείας της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ Γιώργος Κοντογιαννης. Στην πολύ διεισδυτική ερώτηση ο κ. Κοντογιάννης αναφέρεται στην πολυνομία και στο χάος που εντέχνως έχει δημιουργηθεί ειδικότερα τα τελευταία χρόνια στα ραδιόφωνα της Ελληνικής περιφέρειας


ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΙΟΝΙΟΝ FM

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 16 Ιουνίου 2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Αρ. Πρωτ: 72372/222
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΟΝΙΟΝ FM ΗΛΕΙΑΣ


ΙΟΝΙΟΝ FM - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣE ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΑ ΠΝΙΓΜΟΥ! ΜΕΤΑ ΤΟ ΙΟΝΙΟΝ FM ΑΧΑΪΑΣ, ΤΩΡΑ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟΝ FM ΗΛΕΙΑΣ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ

80.000 ευρώ πρόστιμο γιατί εκπέμπουμε εκεί που εκπέμπαμε 22 χρόνια τώρα. Εκεί που με συγκεκριμένες συντεταγμένες μας αδειοδότησε το 1989, με την 10991/Z2/1214/30-11-89 άδεια ιδρύσεως ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ και λειτουργίας το κράτος. Η οποία όπως λένε οι νόμοι 2173/1993, 2328/1995 και ο τελευταίος 3592/2007 άρθρο 5 παρ. 7, εδάφιο β. είναι ακόμ