IONION FM - Ραδιόφωνο Δυτικής Ελλάδας
 
 
   
 
 
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δελτίο Ειδήσεων
Επισκόπηση Τύπου
Επισκόπηση Τοπ. Τύπου
Επιλεγμένα Θέματα
Agenda
Ηχητικό Αρχείο
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΙΕΘΝΗ
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
MEDIA
ΕΚΛΟΓΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
EVENTS
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
FUN
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΜΒΕΛΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ








Η ανάπτυξή τους τσακίζει τη ζωή μας! Οργάνωση, αγώνας και αντεπίθεση η επιλογή μας! ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ!
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ 10.11.17

Πρόσφατα ολοκληρώθηκαν οι βασικοί οδικοί άξονες της περιοχής μας. Αυτά τα έργα λοιπόν, που θα έπρεπε να αποδίδονται αδάπανα στο λαό, καλείται να τα πληρώσει, μέσω των διοδίων, διπλά και τριπλά. Η ίδια η ζωή επιβεβαιώνει ότι το κριτήριο για την κατασκευή τους δεν είναι η κάλυψη των λαϊκών αναγκών.

Κριτήριο της κατασκευής των οδικών αξόνων είναι, με βάση τη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους αντίστοιχους σχεδιασμούς, να εξυπηρετείται η γρήγορη και φτηνή μεταφορά των εμπορευμάτων, των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στους αντίστοιχους κλάδους. Τα λαϊκά στρώματα πληρώνουν την κατασκευή των δρόμων, πληρώνουν και τη χρήση τους, αφού έχουν παραχωρηθεί για μακροχρόνια εκμετάλλευση στους επιχειρηματικούς ομίλους.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, παίρνοντας λοιπόν τη σκυτάλη από τις προηγούμενες, όχι μόνο διατηρεί τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα, αλλά τους επεκτείνει. Εξακολουθεί να έχει σε πλήρη ισχύ το χαράτσι των διοδίων. Μετατρέπει τις λαϊκές ανάγκες, όπως είναι η λαϊκή ανάγκη για ασφαλή και γρήγορη μαζική μετακίνηση, σε εμπόρευμα για να έχουν κερδοφορία οι επιχειρηματικοί και κατασκευαστικοί όμιλοι, το μεγάλο κεφάλαιο.

Όμως, δεν είναι μόνο το κόστος των διοδίων που επιβαρύνει τα λαϊκά στρώματα, αφού υψηλότατο είναι το τίμημα που έχει καταβάλει το Δημόσιο στις κοινοπραξίες για την κατασκευή τους, ενώ πρέπει να υπολογίζονται και τα έσοδα των διοδίων που εισπράττονται όλα αυτά τα χρόνια από τους παραχωρησιούχους, ακόμη και το χρονικό διάστημα που τα έργα είχαν σταματήσει.

Στην Ιόνια Οδό, το έργο θα εκμεταλλεύεται για 30 χρόνια η εταιρεία παραχώρησης «Νέα Οδός» (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), το συνολικό κόστος του ξεπέρασε το 1,2 δισ. ευρώ κι από αυτά περίπου 200 εκατ. φαίνεται να είναι τα ίδια κεφάλαια που κατέβαλε η εταιρεία. Το υπόλοιπο ποσό καλύφθηκε από την απευθείας συμμετοχή του Δημοσίου ύψους 330 εκατ. ευρώ, δάνεια με εγγύηση του Δημοσίου και έσοδα από τα διόδια για το διάστημα 2008 - 2015.

Το συνολικό κατασκευαστικό κόστος για τον οδικό άξονα Κόρινθος - Πάτρα, έχει αναληφθεί από την «Ολυμπία Οδό» (VINCI, HOCHTIEF, J&P ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) ανέρχεται σε 1,834 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα ίδια κεφάλαια κάλυψαν το 9% του κόστους, το υπόλοιπο 39% από κρατικά και κοινοτικά κονδύλια, το 29% από δάνεια με την εγγύηση του Δημοσίου και το 23% από τα έσοδα των διοδίων για το διάστημα 2008 - 2015.

Όπως γίνεται ξεκάθαρο πρόκειται στην πραγματικότητα για έργα που κατασκευάστηκαν κατά βάση με κρατικά κονδύλια, που ωστόσο θα τα εκμεταλλεύονται για τα επόμενα 30 χρόνια οι παραχωρησιούχοι και οι τραπεζικοί όμιλοι που θα εισπράττουν τα επιτόκια για τα δάνεια που χορήγησαν. Μάλιστα, όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις έχουν δεσμευτεί έναντι των μονοπωλιακών ομίλων ότι σε περίπτωση που τα έσοδά τους από τα διόδια πέσουν κάτω από ένα όριο (για παράδειγμα εξαιτίας της μείωσης διέλευσης οχημάτων), τότε το κράτος θα τους παρέχει επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Η εργατική τάξη, συνολικά τα εργαζόμενα λαϊκά στρώματα από τη μέχρι σήμερα πείρα τους γνωρίζουν ότι δεν μπορεί οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι επαγγελματίες, οι μικροαγρότες να πληρώνουν διπλά τους δρόμους ώστε να εξασφαλίζουν κέρδη μια χούφτα εταιρείες-μονοπώλια.

Επομένως, έχουν κάθε λόγο να ενισχύσουν τους αγώνες τους και για τη διεκδίκηση άμεσων αιτημάτων όπως  η κατάργηση όλων των διοδίων για το λαό, αλλά και για να γίνει ο ίδιος ο πραγματικός ιδιοκτήτης του δημόσιου πλούτου που σήμερα λυμαίνεται μια χούφτα κεφαλαιοκρατών.

Σε ό,τι αφορά τις προσπάθειες ορισμένων φορέων της περιοχής μας για χιλιομετρική χρέωση,  κατάργηση κάποιων πλευρικών σταθμών ή τη μεταφορά τους σε άλλα σημεία, δωρεάν μετακίνηση κατοίκων ορισμένων χωριών και πόλεων,  υπογραμμίζουμε το εξής. Κάθε άλλο αίτημα, πέρα από την πλήρη κατάργηση όλων των διοδίων, την ακύρωση της σύμβασης - παράδοσης των εθνικών οδικών δικτύων στους επιχειρηματικούς ομίλους, την ελεύθερη κίνηση στο οδικό δίκτυο, συνιστά αποπροσανατολισμό του λαού και κάλπικη αντίθεση στα διόδια, στη ληστεία που γίνεται.

Απαιτούμε εδώ και τώρα κατάργηση όλων των διοδίων στους μεγάλους οδικούς άξονες και τη γέφυρα Ρίου – Αντιρίου.

Όλα τα μεγάλα έργα υποδομών να αξιοποιούνται προς όφελος του λαού. Συγκοινωνίες υπέρ του λαού, δημόσιες, φτηνές, τακτικές, δωρεάν για τους ανέργους, άπορους, μερικά απασχολούμενους, φοιτητές, μαθητές.

Εργατικά Σωματεία και φορείς,

Ομοσπονδίες Αγροτών και Αγροτικοί Σύλλογοι,

φορείς νεολαίας και γυναικών, της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας




επιστροφή





 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ

Η ιστορία είναι γνωστή από το καλοκαίρι του 2007.

Άρχισε με αιτία τις καταστροφικές πυρκαγιές της Ηλείας, τις ευθύνες, αλλά και το πλιάτσικο που ακολούθησε…

Το IONION FM, ως άλλος Κεμάλ (Ν. Γκάτσου-Μ. Χατζηδάκι), νόμισε τότε πως μπορεί ν΄αλλάξει τον τόπο…. Όμως, πικρές οι βουλές του Αλλάχ και σκοτεινές οι ψυχές των ανθρώπων…

Την γνωρίζετε όλοι καλά πλέον αυτή την ιστορία, τόσο που δεν σας κάνει αίσθηση πια!.. Θα σκέφ


«Νεκροί» και Ζωντανοί αγώνες στα χρόνια των μνημονίων
Δεν είναι εύκολο πράγμα να είσαι μέσα στην ακριβή επικαιρότητα, αν αυτή εξελίσσεται όταν ο λαός κοιμάται. Και δεν μιλάω βέβαια για την βίαιη εξέλιξη ενός φυσικού φαινομένου, όπως είναι για παράδειγμα

Οι Περιφράξεις της Αξιοπρέπειάς μας

Σήμερα θα μιλήσουμε για τις ΠΕΡΙΦΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΑΣ. Θα καταλάβετε…

Την κατάσταση που βιώνει σήμερα η χώρα μας με τα ξεπουλήματα και τα ΤΑΙΠΕΔ που σκαρφίστηκαν τα ξένα και ντόπια συμφέροντα, εμείς εδώ στο ακρωτήριο Χελωνάτα και στην πόλη του Βαρθολομιού τα γνωρίσαμε πριν από 20 περίπου


ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΞΕΣΑΛΩΣΕ ΚΑΙ «ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ» ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΙ ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ;

Όλα τα παρακάτω είναι ένα θρίλερ! Τα θρίλερ πάντα τα αποφεύγαμε. Τώρα όμως αναγκαστικά πρωταγωνιστούμε σ’ ένα τέτοιο για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Δεν ευχόμαστε σε κανέναν να το ζήσει ούτε καν απ’ τον κινηματογράφο. Θα σας το περιγράψω όσο πιο συνοπτικά μπορώ και σας παρακαλώ να βρείτε τον χρόνο για να καταλάβετε όλη αυτή την ιστορία


«ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ» ΧΑΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Ερώτηση που αφορά στους περιφερειακούς Ρ/Σ και τον τρόπο που αυτοί πολεμούνται και οδηγούνται στη φίμωση κατέθεσε στη βουλή ο βουλευτής Ηλείας της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ Γιώργος Κοντογιαννης. Στην πολύ διεισδυτική ερώτηση ο κ. Κοντογιάννης αναφέρεται στην πολυνομία και στο χάος που εντέχνως έχει δημιουργηθεί ειδικότερα τα τελευταία χρόνια στα ραδιόφωνα της Ελληνικής περιφέρειας


ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΙΟΝΙΟΝ FM

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 16 Ιουνίου 2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Αρ. Πρωτ: 72372/222
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΟΝΙΟΝ FM ΗΛΕΙΑΣ


ΙΟΝΙΟΝ FM - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣE ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΑ ΠΝΙΓΜΟΥ! ΜΕΤΑ ΤΟ ΙΟΝΙΟΝ FM ΑΧΑΪΑΣ, ΤΩΡΑ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟΝ FM ΗΛΕΙΑΣ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ

80.000 ευρώ πρόστιμο γιατί εκπέμπουμε εκεί που εκπέμπαμε 22 χρόνια τώρα. Εκεί που με συγκεκριμένες συντεταγμένες μας αδειοδότησε το 1989, με την 10991/Z2/1214/30-11-89 άδεια ιδρύσεως ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ και λειτουργίας το κράτος. Η οποία όπως λένε οι νόμοι 2173/1993, 2328/1995 και ο τελευταίος 3592/2007 άρθρο 5 παρ. 7, εδάφιο β. είναι ακόμ